2.3. Papaláši outdoor

/album/a2-3-neverejna-akce-papalasi-outdoor/dscn6796-jpg/ tvrďáci

Čas od času se setkáte při čtení stránek s výrazem papaláši SZU anebo neveřejná akce , pro neznalé to znamená akci kdy se sejdou vedoucí týmu SZU Vlk a Tóny aby se poradili jak dál (myšleno budoucnost týmu) hlavně přitom společně prožili nevšední zážitek. Tentokrát se jednalo o outdoorový zážitek přenocování v zimní přírodě ve stanu ve výšce 1313m nad mořem kousek od Dvorské Boudy. Nápad přišel od Věrky (Vlkova manželka)při brouzdání po internetu, Vlkovi se líbil a výborně se hodil na tzv. „papaláše“.Nadšený Tóny vypracoval itinerář a březnový termín padl jak ulitý, jeho režie naplňovala myšlenku zdolat centrální část Krkonoš za dva dny.

Druhého března jsme zahajovali ve Špindlerově Mlýně u jeho dominanty Bílého mostu.Zkratku lanovkou na Pláň jsme zavrhli jednak by to znehodnotilo sportovní výkon a za druhé nesmyslně vysoká cena.Cesta vedla po Krkonošské magistrále po trase Hromovka, U Krásné Pláně, Klínové Boudy, Na Rozcestí, Dvorská Bouda 15 km převýšení 700m. Tam k našemu překvapení nebyli žádné postavené staníky a tak outdorový zážitek vyvolával velký otazník.Při návštěvě recepce byl  zodpovězen a navíc welcome drink zahnal únavu a chmury .Další události již ladili v kontextu „nezapomenutelný outdoorový zážitek“ jen namátkou uvádím sauna, dvě malá kůzlátka instruktorky Lídy, řízeček, pivo Černá hora , psi „Husky“, manželé Novotní, stavba staníku, výměna spacáku Exzteme Anapurna - porucha zipu, zasněžená noc, ranní procitnutí, teplá snídaně, rodinná atmosféra na chatě , mrzí mě jedno noc je opravdu málo na maximální užití si této taškařice. Představte si to asi tak jako kdybyste přespali jednu noc v základním táboře při výstupu třeba na Anapurnu v Nepálu a druhý den jeli domů. Po snídani a rozloučení jsme vyrazili zpět k domovům trasa Dvorská Bouda, Liščí hřeben, Zahrádky, Hotel Oddech,  Krkonošská magistrála ( fotky nejvyšších pater republiky) , Velká Pardubická Bouda a Modrokamenná Bouda cíl Horní Maršov (mírný kufr) délka 20km . Celou akci jsme nakonec zakončili v Pizzerii Matylda v Lysé nad Labem. Jsem zvědav co napíše Tóny do komentáře pod tento článek za sebe musím napsat , horolezecký sport je životní styl nebo poslání nelze v něm nic podcenit , aklimatizace před jakýmkoli výstupem má rozhodující význam myslet si , že vlézt v zimě jen tak do stanu nebo záboru je nějaká selanka je zcestné a není zas taková sranda jak by mohlo na první dojem vypadat. Jsem rád , že jsem si to mohl aspoň chvilku ozkoušet a navíc pod hlavičkou SZU. Vlk

P.S. Ještě , že jsem další den nemusel do práce vstával jsem až v půl desáté!!!

Fotogalerie

trasa1 Špindlerův Mlýn - staník outdoor

trasa2 Dvorská Bouda - Horní Maršov

Chcete-li něco dodat máte možnost zde, děkuji Vlčina

Datum 11.03.2016

Vložil Aleš Vít

Titulek pozdrav

Jste kabrňáci :-)

Aleš

Datum 09.03.2016

Vložil Tóny

Titulek Bivak na horách

Také jsem rád, že jsem si mohl vyzkoušet stanování na sněhu. Ale příště tuto taškařici vzhledem k dědkovskému věku vynechávám. Některé neduhy se pak nějakou dobu léčí. Jinak samotná noc a zasněžené ráno pohladily moji romantickou duši. Spokojen jsem byl rovněž, až na výjimky, se solidně upravenými stopami Krkonošské magistrály. Program na Dvorské b. i díky našim sousedům ve stanu výborný. Těším se na další nevšední zážitky z podobných cest.